گاه شمار بزرگ مرد کوچک من

با تو من مادر شدم... پسرم

1394/3/5 23:45
نویسنده : شیما
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی

پسرم کارن کوچولو نه ماهه دارم تو وجودم باتو  نفس میکشم و عشق بازی می کنم 

لحظه لحظه لحظه خدا رو شکر می کنم که وقتی من و بابایی هر دو تو لحظه ای از زندگیمون از ته قلب بودن تو رو از خودش خواستیم چه زود شادمون کرد و  تو فرشته کوچولو رو مهمون همیشگی خونه ما کرد.

خدایا ازت ممنونیم

فقط دو هفنه مونده تا بیایی و بشی تمام تمام زندگی من وبابایی

بیایی و بشی هم نفس و همیار و همدمم

دارم میشمارم

1...2...3...

دلتنگ این روزهام میشم  اما با تو بودن یک چیز دیگه است برای من دنیایی از بهشت می سازه ... خوب میدونم ....

پسرم اومدی مراقب باش اینجا زمین است اینجا زمین گاهی خشک و سخت ، وگاهی نرم و نمناک است.اما باید طوری زندگی کنی که همیشه ردپای بودنت برای جهان و جهانیان بماند ... خوب باش و مهربان ... همین

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)